fbpx

Dwie wygodne komory hiperbaryczne
w jedynym gabinecie w Kołobrzegu!

Tylko u nas!


Wyjątkowe korzyści z tlenoterapii hiperbarycznej

Regulamin

Szanowni Państwo!

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Wasze i naszych pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług i ich przejrzystość, prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem przed przystąpieniem do korzystania z usług Stacji Tlen w zakresie hiperbarycznej terapii tlenowej.

Gabinet Stacja Tlen nie jest gabinetem medycznym i nie wykonuje usług w tym zakresie. Może jedynie wspomagać leczenie, nigdy go nie zastępując.                                                   

Wskazana jest konsultacja medyczna przed skorzystaniem z hiperbarycznej terapii tlenowej w szczególności dla osób starszych lub leczących się na przewlekłe choroby.                            

Stacja Tlen ma na celu poprawę jakości życia poprzez dotlenienie organizmu oraz wspomaganie leczenia zaordynowanego przez odpowiedniego specjalistę.                        Tlenoterapia hiperbaryczna do 1.3 ata jest też naturalnym dopingiem, o działaniu odstresowującym i uaktywniającym osoby chcące skorzystać z naszej oferty.

Regulamin świadczenia usług w Stacji Tlen Tlenoterapia Hiperbaryczna

§1

Zapisy ogólne

Wszelkie usługi świadczone przez Stacja Tlen są wykonywane zgodnie z zapisami poniższego regulaminu.

  1. Skorzystanie z usługi wykonanej w gabinecie Stacja Tlen oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
  2. Niezastosowanie się klientów do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności gabinetu Stacja Tlen za przeprowadzony zabieg.
  3. Osoby niepełnoletnie w wieku 1 – 18 lat mogą korzystać z oferty gabinetu wyłącznie za wiedzą i zgodą rodziców lub prawnych opiekunów, którzy biorą za nie pełną odpowiedzialność, podpisując stosowne oświadczenie.
  4. Gabinet terapii tlenowej nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w gabinecie. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież do lat 18, odpowiedzialność ponoszą rodzice, bądź ich prawni opiekunowie.
  5. Klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia gabinetu.
  6. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione bez nadzoru, tak pracownika gabinetu czy klienta.

§2

Cele i zadania

Celem działania gabinetu Stacja Tlen jest świadczenie usług z zakresu hiperbarycznej terapii tlenowej w komorze niskiego ciśnienia do 1,3 ata

  1. Do zadań́ gabinetu należy w szczególności zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług terapii tlenowej w komorze hiperbarycznej, przestrzeganie etyki zawodowej, działanie promujące profilaktykę̨ zdrowia, przestrzeganie praw klienta oraz świadczenie usług na najwyższym poziomie z uwzględnieniem potrzeb i bezpieczeństwa klienta.

§3

Czas i miejsce świadczenia usług

  1. Stacja Tlen to gabinet hiperbarycznej terapii tlenowej, który jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach podanych publicznie lub w innych uzgodnionych wspólnie z Klientem terminach.
  2. Miejscem świadczenia usług tlenoterapii hiperbarycznej jest siedziba gabinetu w Kołobrzegu przy ulicy Jagiellońskiej 22c/9u.
  3. Pomieszczenie gabinetu i wykorzystywane w nim urządzenia spełniają̨ wymagania, jakim powinny odpowiadać́ podmioty wykonujące działalność́ usługową.

§4

Zasady rezerwacji i odwoływania terapii

  1. Rezerwacji wizyty można dokonać́ telefonicznie pod aktualnym numerem telefonu, w siedzibie gabinetu, za pomocą formularza rezerwacyjnego na stronie internetowej Stacji Tlen, lub w inny podany do wiadomości sposób.
  2. Dokonując rezerwacji należy podać:́ imię̨, nazwisko, numer telefonu kontaktowego.
  3. Istnieje możliwość́ przeniesienia wizyty na inny termin pod warunkiem dostępności wolnych miejsc i po telefonicznym lub osobistym uprzedzeniu o zmianie co najmniej 1 dzień́ wcześniej, przed zaplanowaną wizytą.
  4.  Odwołania wizyty można dokonać́ telefonicznie lub osobiście, jednak nie później niż̇ na 1 dzień́ wcześniej, przed umówionym terminem.
  5.  Odwołanie wizyty później niz.̇ 1 dzień́ przed zaplanowanym terminem skutkuje pobraniem opłaty w wysokości 50% ceny zabiegu. Należność́ zostanie doliczona do rachunku podczas kolejnej wizyty lub pobrana z zadatku klienta.
  6. Stacja Tlen może pobrać zadatek w wysokości 50% ceny zabiegu, który to przepada z chwilą niepojawienia się̨ w umówionym terminie bez wcześniejszego powiadomienia, zgodnie z & 4 pkt. 3 i 4.

§5

Zasady wykonywania zabiegów hiperbarycznej terapii tlenowej

  1. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi tlenoterapii hiperbarycznej klient wypełnia ankietę kwalifikacji do sesji. Zawiera ona informację o przeciwskazaniach do terapii. Celem jej jest ustalenie, czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby czy tryb życia lub inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz przygotowanie zaleceń pozabiegowych.
  2. Klienci przed rozpoczęciem sesji mają obowiązek powiadomienia pracownika Stacji Tlen o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia tlenoterapii hiperbarycznej.
  3. Klienci są zobowiązani do poinformowania o chorobach układu: krwionośnego, limfatycznego, neurologicznego, psychicznego, dermatologicznego, kostnego, w szczególności: o rozruszniku serca, kardiowertera, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach, amalgamatach, metalowych implantach w ciele, przebytych udarach itd.    
  4. Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów, skutkuje wzięciem przez klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy gabinetu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klienci zobowiązani są także do poinformowania pracownika gabinetu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie sesji hiperbarycznej.
  5. W razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu pracownik ma prawo odmówić jego wykonania.
  6. W trakcie pobytu w komorze hiperbarycznej klient powinien mieć ubiór wykonany ze 100% bawełny. 
  7. Biżuterię, obuwie i wszelkie ostre i niebezpieczne przedmioty, które mogą uszkodzić lub zabrudzić komorę, należy pozostawić na zewnątrz.
  8. Obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia do komory alkoholi, substancji łatwopalnych: zapalniczek, zapałek, papierosów oraz własnych urządzeń́ zasilanych bateriami i prasy codziennej za wyjątkiem czasopism kolorowych. 
  9. W gabinecie używa się preparatów do dezynfekcji pozytywnie zaopiniowanych przez Narodowy Instytut Zdrowia-Państwowy Zakład Higieny. Urządzenia dezynfekowane są naturalnymi środkami do dezynfekcji o szerokim spektrum działania, w szczególności środkami antywirusowymi. Do dezynfekcji dłoni stosowane są alkoholowe preparaty dezynfekujące skórę i działające antybakteryjnie i antywirusowo.
  10. Czas pojedynczej sesji tlenowej trwa standardowo 70 min (sesje niestandardowe nie dłużej niż 90 min) przy jednorazowej wizycie, wliczając w to czas na sprężanie i rozprężanie komary czyli czas całkowitego pobytu w niej od wejścia klienta do  momentu opuszczenia przez niego komory hiperbarycznej.

§6

Kartoteki klienta

Każdy klient w trakcie pierwszej wizyty w gabinecie Stacja Tlen, wykonującej usługę tlenoterapii hiperbarycznej jest proszony o wypełnienie karty danych klienta, celem założenia kartoteki. Podawane dane to: imię i nazwisko, data urodzenia, telefon komórkowy, adres e-mail. Dane są przechowywane w systemie recepcyjnym gabinetu i nikomu nieudostępniane. Wszelkie zapisy o stanie zdrowia oraz wykonywanych zabiegach są tajne i dostępne tylko dla pracowników gabinetu, którym nie wolno ich upowszechniać.

§7

Prawa i obowiązki klienta

  1. W czasie korzystania z usług gabinetu, klient ma prawo do:

a. poszanowania godności osobistej oraz uprzejmego traktowania przez pracowników gabinetu, b. uzyskania rzetelnej informacji o proponowanej usłudze hiperbarycznej terapii tlenowej, następstwach ich zastosowania lub zaniechania,

c. pełnej dyskrecji jego osoby,

d. pomocy i wyjaśnień́ o sposobie przygotowania do zabiegu,

e. wyrażenia zgody lub odmowy wykonania zabiegu po uzyskaniu odpowiednich informacji.

  1. W czasie korzystania z usług gabinetu, klient ma obowiązek:

a. poinformować́ pracowników gabinetu o stanie swojego zdrowia, aktualnych i przebytych schorzeniach oraz istniejących przeciwwskazaniach do terapii, b. poinformować́ pracowników Stacji Tlen o aktualnych urazach, stanach bólowych i innych objawach powstałych wskutek przeprowadzonej sesji tlenoterapii hiperbarycznej, gdyż̇ może to mieć́ istotny wpływ na przebieg dalszej terapii, c. przestrzegania zasad higieny osobistej                                                                                                              

d. przestrzegania regulaminu gabinetu Stacja Tlen

§8

Reklamacje

  1. Gabinet tlenoterapii hiperbarycznej Stacja Tlen gwarantuje wykonanie usług z oferty w najwyższym standardzie wg wiedzy i umiejętności swoich pracowników, którzy są przygotowani do wykonywania zabiegów technicznie i merytorycznie.
  2. Od ewentualnie wadliwie wykonanej usługi, klient może zgłosić reklamację, która zostanie rozpatrzona i jeśli wina za wadę leży po stronie gabinetu, zaproponowane będzie rozwiązanie satysfakcjonujące klienta.
  3. Sytuacje, kiedy gabinet nie ponosi odpowiedzialności: 
                1. brak oczekiwanych efektów,                                                                                        
                2. uszczerbki na zdrowiu po zabiegu wynikłe z zatajenia schorzenia lub leków przyjmowanych przez klienta,                                                                                                
                3. niestosowanie się do zaleceń pozabiegowych przekazanych przez pracowników gabinetu, na skutek czego doszło do niepożądanych komplikacji. 
  4. Wszelkie reklamacje należy kierować na adres mailowy info@stacjatllen.pl

§9

Vouchery upominkowe

  1. W gabinecie dostępne są vouchery upominkowe, które można nabyć́ w siedzibie firmy na dowolną kwotę̨.
  2. Voucher można wykorzystać́ na zabiegi z oferty gabinetu.
  3. Voucher realizowany jest w godzinach pracy gabinetu.
  4. Zarówno rezerwacja, jak i odwołanie wizyty z voucherów odbywa się̨ na zasadach ogólnych, określonych w §4 Regulaminu.
  5. Voucher ważny jest 3 miesiące od daty zakupu.
  6. Voucher nie podlega wymianie na gotówkę̨.
  7. Voucher nie łączy się̨ z innymi promocjami.

§10

Przepisy porządkowe

  1. Na terenie gabinetu jest bezwzględny zakaz palenia tytoniu, spożywania napojów alkoholowych oraz bycia pod ich wpływem, a także zażywania i bycia pod wpływem środków  odurzających.
  2. Klienci przebywający na terenie gabinetu Stacja Tlen zobowiązani są do poszanowania mienia będącego jej własnością̨ oraz należącego do innych klientów, jak również̇ do zachowania porządku i czystości.
  3. Za zniszczenie mienia, o którym mowa w & 10 pkt. 2, klienci, którzy się tego dopuścili, ponoszą̨ pełną odpowiedzialność finansową.

§11

Przetwarzanie i ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe klienta przetwarzane są na zasadach opisanych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  2. Obowiązek informacyjny – RODO przekazywany jest Pacjentowi podczas pierwszej wizyty jako odrębny dokument.

§12

Postanowienia końcowe

  1. Każdy klient zobowiązany jest do zapoznania się̨ z Regulaminem i przestrzegania jego zasad.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
  3. Stacja Tlen – gabinet hiperbarycznej terapii tlenowej zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu. O każdorazowej jego zmianie gabinet Stacja Tlen powiadomi potencjalnych użytkownikowi poprzez umieszczenie odpowiedniej informacji w gabinecie jak i w innych nośnikach używanych przez Stację Tlen.
  4. Niewyrażenie zgody na postanowienia Regulaminu jest równoznaczne z brakiem możliwości skorzystania z usług gabinetu Stacja Tlen.
  5.  Wszelkie skargi/ wnioski klient może składać́ na piśmie na adres korespondencyjny: Stacja Tlen 78-100 Kołobrzeg ul Jagiellońska 22c/9u, lub za pośrednictwem poczty mailowej: info@stacjatlen.pl 
  1. Wszystkie skargi/ wnioski rozpatrywane będą w terminie 30 dni  od dnia ich wpłynięcia.